Door: admin

Op donderdag 6 december gaven Identity Design, Rabobank en DOOR Training & Consulting, een presentatie aan een groot aantal Rotterdamse aannemers. Onder de titel ‘Onderscheid Loont’ ging Ronald van Raaij van Rabobank in op het belang van strategie. Onderzoek van Bouwend Nederland en Rabobank naar het verband tussen het voeren van een strategie en resultaat geeft een positieve correlatie aan. Daarnaast behandelde Van Raaij de 7 trends van de toekomst.

Ed Ligthart van Identity Design ging in zijn presentatie verder in op het Thema: ‘Onderscheid Loont’. Het formuleren van een strategie, het ontleden van de identiteit van de organisatie, het positioneren en het vormgeven van de visuele identiteit, resulterend in een onderscheidende propositie stond daarin centraal.

Tot slot gaf Bart van Luijk, directeur-eigenaar van DOOR Training & Consulting op geheel eigen wijze aan hoe bovengenoemde items in de huidige crisis praktisch uitgevoerd kunnen worden. “Niet meer denken dat het overwaait, maar aanpakken, nu het nog kan”, was de essentie van zijn inleiding.

De aannemers kregen de presentatie van de middag mee. Evenals een aanbieding van Identity Design om tegen een gereduceerd tarief onder begeleiding te werken aan strategie, (visuele) identiteit, positionering en daarmee onderscheidend vermogen. Die aanbieding staat hieronder. Hij geldt nog steeds, ook voor de bouw- en bouwgerelateerde bedrijven die er 6 december niet bij waren!

bouwleaflet_leaflet